Müşteri beklentilerini sürekli iyileştirme, gelişim, verimlilik ve maliyet unsurlarını ön planda tutarak zamanında karşılamak. Sadece ürün kalitemizi değil; etik değerler kapsamında, çalışan ve hizmet kalitemizi de üst düzeyde tutarak; SIFIR İŞ KAZASI, SIFIR HATA ve ÇEVRE DOSTU sorumluluğu ile müşteri memnuniyeti tüm çalışanlarca benimsenmiş; çalışan memnuniyetinin müşteri memnuniyeti getireceği bilinci ile hareket ederek; müşterilerimize, tedarikçilerimize, resmi tüm kurum ve kuruluşlara, çalışanlara, Baycan’a ait tüm bilgilerin yasal ve mevzuat şartlarına göre güvenliğini sağlayarak, temiz masa temiz ekran mantığını benimsemiş kurumsal bir firma haline gelmek çalışma felsefemizdir.
Kuruluşumuzun profesyonellik, dürüstlük ve güvenle anılmasının devamı ve daha ileri noktaya taşınması adına tüm çalışanlarımızın birincil sorumlulukları ve etik değerlerimiz;
- Evrensel olarak kabul edilen uygulamaları, kanun, yasa, yönetmenlik ve mevzuatları etik değerler olarak kabul etmek ve uygulamak.
- Temel ahlaki ve insanı değerler çerçevesinde görevlerimizi yerine getirmek.
- Ast/Üst ve diğer tüm ilişkilerimizde karşılıklı yarar sağlamak amacıyla hakkaniyetli, iyi niyetli ve anlayışlı olmak.
- Her ne amaçla olursa olsun kişi, kurum ve kuruluşlardan hiçbir şekilde haksız kazanç sağlamamak, rüşvet almamak ve vermemek.
- Açıkça yetkilendirilmedikçe kuruluşumuzu taahhüt altında bırakacak davranışta, beyanda ya da yazışmada bulunmamak.
- Diğer çalışanları rahatsız edecek ve/veya maddi manevi zarara uğratacak davranışlarda bulunmamak.
- Kuruluşumuzun bilgi ve bilgi sistemleri de dahil maddi ve manevi varlıklarına özen göstermek, bunları olası kayıp, zarar, yanlış kullanım, suistimal, hırsızlık ve sabotajlara karşı korumak.
- Şahsi çıkarlar ve / veya siyasi aktiviteler için kuruluş kaynaklarını doğrudan veya dolaylı olarak kullanmamak.
Genel Müdür
Engin YILMAZ